Kancelárie a administratívne budovy

Flexibilné kancelárie pre pohodlnú prácu

Naše mobilné kancelárie ponúkajú rýchle priestorové riešenia a trvale a pružne sa prispôsobujú vášmu obchodnému modelu. Vrátane nevyhnutného technologického vybavenia.

Prenájom či predaj kontajnerov pre kancelárske budovy

Vďaka SMART OFFICE ponúka ALGECO inteligentné riešenie Vašich požiadaviek na priestor: architektonicky prepracované kancelárie, ktoré sú pripravené na nasťahovanie za pár týždňov a spĺňajú vysoké štandardy, pokiaľ ide o individualitu, pohodlie a udržateľnosť. Zároveň zostávajú miestnosti vždy flexibilné a sú pripravené na ekonomický, organizačný alebo personálny rozvoj spoločnosti.

Spĺňame všetky požiadavky moderného sveta práce - vrátane rýchlosti, s akou sa menia potreby spoločností: Len počas desiatich týždňov pre vás postavíme inteligentnú zasieťovanú kanceláriu alebo administratívnu budovu s potrebnou bezpečnostnou technológiou a vhodným financovaním - či už sa jedná o prenájom, alebo predaj.

Oblasti použitia ALGECO SMART OFFICE sú rovnako rozmanité ako samotná ekonomika. Naše kancelárie sú vhodné pre:

  • Priemysel
  • Obce a mestá/li>
  • Správne orgány
  • Zdravotná starostlivosť
  • Finančný sektor
  • Obchod a gastronómia
  • Logistika
  • Stavenisko

Kancelárske budovy zostavené z kontajnerov: výhody

Mobilné kancelárske kontajnery od ALGECO sú odpoveďou na výzvy našej doby. Priestory pre prácu musia byť ihneď k dispozícii a sú potrebné tam, kde zamestnanci potrebujú krátke dopravné trasy a vynikajúcu infraštruktúru.
Reštrukturalizuje svoju spoločnosť? Rastiete rýchlo, ale stále si nie ste istí, kde je cieľ? ALGECO splní vaše potreby v rekordnom čase: budovu s rozlohou 1440 metrov štvorcových zo 100 modulov možno obsadiť už po ôsmich týždňoch.

Prispôsobenie plánovania, inteligentná skladba modulov a výber vhodných materiálov a technológií vytvárajú sofistikované riešenia miestností, ktoré optimálne podporujú príslušný obchodný model a podporujú kreatívne vstupy.
U riešenia SMART OFFICE si zákazníci často vyberú jednu z našich produktových radov s rôznymi vlastnosťami vybavenia.

  • Rýchle dodanie počas niekoľkých týždňov
  • Krátkodobé využitie
  • Inovatívne telekomunikácie a technológie orientované na budúcnosť
  • Príjemné pracovné prostredie a osvetlenie
  • So službou SERVIS 360°: na želanie s kompletným vybavením interiéru
  • Flexibilné pripevnenie alebo demontáž jednotlivých modulov až po možnosť premiestnenia celej budovy

Niektoré z našich realizácií

S ALGECO môžete stavať s ľahkosťou, pretože my sa o všetko postaráme. Takže sa Vy môžete sústrediť na to, čo je dôležité - vaše hlavné podnikanie.

 

Administratívna budova pre pracovníkov
Zobraziť
Kancelárska budova zostavená z našej rady Advance PLUS k vznikajúcim výrobným halám
Zobraziť
Rozsiahla administratívna budova s kompletným vybavením
Zobraziť
Rokovacia miestnosť a zázemie stavby z našich modulárnych stavieb
Zobraziť
Kompletné zázemie a servis pre zákazníka v Dobříši
Zobraziť
Kancelárske zázemie pre administratívu a logistiku
Zobraziť

Kancelársky kontajner: vybavenie

Vďaka jedinečnej službe SERVIS 360° umožňuje spoločnosť ALGECO konštrukciu nových kancelárskych kontajnerov pohodlnejšie ako kedykoľvek predtým. Sústredíte sa na svoje hlavné podnikanie, my sa postaráme o zvyšok. ALGECO pre vás stavia až do požadovanej fázy expanzie. Naše komplexné služby dopĺňajú balíky služieb prispôsobené vašim potrebám za atraktívnych podmienok. Využite balíček Economy, balíček Comfort alebo balíček Premium.

Rovnako ako budovy má služba SERVIS 360° modulárnu štruktúru a zahŕňa všetky dôležité služby súvisiace so stavebným projektom: poradenstvo, plánovanie, doprava, montáž, inštalácia, komunikácie, IT, bezpečnosť, nábytok a správa budov - všetko od jedného dodávateľa. Zákazníci si môžu z rôznych služieb vybrať správnu voľbu a využiť vyskúšané a optimálne zostavy.

Moderná kancelárska infraštruktúra má v kancelárskych kontajneroch zvláštny význam. Za týmto účelom vyvinula spoločnosť ALGECO svoju komplexnú službu Data-Net-Service, ktorá kombinuje modulárne sieťové a telekomunikačné riešenia s najvyššou mierou flexibility, zabezpečenia a výkonu. Modulárne zariadenia pre prístupové body WLAN, zásuvky a tiež sieťové a telefónne pripojenie pre telefonovanie VoIP sú ideálne pre modulárne kancelárske a administratívne budovy.


Kancelársky priestor:
  • Flexibilné usporiadanie interiéru: samostatné pracoviská, otvorené kancelárie, coworking alebo miestnosti think tankov
  • Vnútorné vybavenie prispôsobené požiadavkám zákazníka
  • Svetlá a priateľská pracovná atmosféra
  • Rýchle dodanie
Konferenčné miestnosti:
  • Modulárne sieťové a telekomunikačné riešenia
  • S kompletným vnútorným vybavením podľa požiadavky
  • Svetlé a príjemné priestory
  • Pripravené na okamžité použitie
Spoločné miestnosti:
  • Príjemné prostredie
  • S kompletným vnútorným vybavením na vyžiadanie
  • Rýchle dodanie
Kuchyňa a jedáleň:
  • Vybavenie podľa balíčkov v rôznych úrovniach kvality
  • Individuálne vnútorné a vonkajšie vybavenie
  • Tiež ako priestorové riešenie s perspektívou
Sanitárny kontajner:
  • Ideálny doplnok k dočasným budovám
  • Toaleta, umývadlo a pisoár so sanitárnymi štartovacími sadami na vyžiadanie
  • Čistota a ľahká údržba
  • Bezbariérové riešenie

Náš 360° SERVIS

Nábytok a design

Od mobiliáru až po design budovy

 

Ochrana a bezpečnosť

Využite naše bezpečnostné balíčky

 

Energie a technológie

Dokonale vybavené najmodernejšou sieťou a komunikačnými technológiami

 

Plánovanie a podpora

Naše komplexné varianty riešenia

 

Vaša nová budova: modulárna kancelárska budova

Plánujete svoju kanceláriu dlhodobo, ale zároveň chcete zostať flexibilný? Potom sú modulárne stavby dobrou voľbou. Budovy sú pripravené na nasťahovanie priebehu niekoľkých týždňov. Dlhodobo zostávate flexibilný a prispôsobujete sa svojim potrebám - kedykoľvek a znova a znova. Kancelárske kontajnery je možné na požiadanie rozšíriť, zmenšiť alebo úplne premiestniť. Inteligentné technológie, ktoré sú inštalované, zvyšujú hodnotu modulárnych štruktúr.

Vďaka mnohým samostatným modulom od ALGECO neexistujú žiadne obmedzenia v možnostiach dizajnu: od kreatívnych startupov pre začínajúce podniky až po elegantné kancelárske budovy so sklenenými fasádami.

Túto rôznorodosť možno nájsť v interiérovom dizajne. Otvorené kancelárie sú doplnené samostatnými priestormi pre nerušenú a sústredenú prácu, inšpiratívnymi kreatívnymi zákutiami a relaxačnými miestnosťami na zníženie stresu. Stretnutia sa konajú buď v útulných salónikoch s espresso barom, alebo v zasadacích miestnostiach so všetkým digitálnym vybavením. Súčasné kancelárie sa navyše vyznačujú ergonomicky navrhnutým nábytkom, vysoko výkonnou IT infraštruktúrou, energetickou účinnosťou, príjemnou klímou v miestnosti a optimálnou zvukovou izoláciou.

Výhody modulárneho designu:

  • Krátka doba výstavby priamo na mieste: približne 10 až 15 týždňov
  • Vysoko kvalitné riešenie miestnosti s príjemným priestorom
  • Individuálne plánovanie a návrh
  • Maximálna flexibilita, keď sú vyžadované zmeny
  • Zabezpečenie nákladov a termínov
  • Služba SERVIS 360°: všetko od jedného dodávateľa

Máte projekt alebo sa chcete dozvedieť viac o našich riešeniach?

Naši odborníci Vám sú k dispozícii od pondelka do piatka, vždy od 8:00 - 17.00 hod.
 

Zavoláme Vám späť

Náš SERVIS 360°

Vybavenie - balíčky


  • Nábytok
  • Kuchynky
  • Sanitárne doplnky

Technika - balíčky


  • Siete
  • Komunikácia
  • Klimatizačná technika

Bezpečnosť - balíčky


  • Požiarna bezpečnosť
  • Bezpečnostná technika
  • Poistenie
  • Údržba