SERVICE DEPOT MANAGER – Prešov

ALGECO is the leader in modular construction solutions in Europe. Including innovative concept “360 Service” with equipment and additional services. We provide the modular solutions for a wide variety of business needs, including building sites, industrial facilities, public sectors, stores, offices, commercial events and storage. Our modular constructions guarantee fast assembly, modern design, comfort and security. ALGECO Group operates worldwide. In Czech Republic work as Algeco with a local headquarter in Spytihněv.

____________________________________________________________________________________________________

At Algeco, we respect and value differences and are passionate about our people, our customers and the planet.  We nurture an environment where all differences are valued, practices are equitable and everyone experiences a sense of belonging. We are committed to building a culture that brings together the very best of our people and their unique skills, experiences, abilities and where they can flourish.

In joining the team of Algeco, you will be able to apply and develop your skills and knowledge as part of a collaborative team that is helping to innovate and play a part in building a better future and creating value for our customers, our people, society and the planet.

 

ALGECO s.r.o. Česká republika a Slovenská republika ako súčasť skupiny Modulaire Group, je lídrom v oblasti európskych modulárnych služieb a infraštruktúry.  Vytvárame inteligentné priestory, v ktorých môžu ľudia žiť, pracovať a učiť sa. Pôsobíme v 25 krajinách a máme približne 259 000 modulárnych jednotiek a prenosných skladovacích priestorov, ako aj 3 400 dočasných ubytovacích jednotiek.

Spoločnosť ALGECO je spoľahlivým dodávateľom modulárnych stavieb a zodpovedným partnerom stoviek spokojných zákazníkov. Okrem obytných kontajnerov, stavebných buniek a skladovacích kontajnerov dodávame aj kompletné modulárne budovy pre firemné alebo školské zariadenia. Riešenia kancelárskych a skladových priestorov, vybavenie staveniska a kompletný servis pre podujatia. Neoddeliteľnou súčasťou nášho portfólia je aj komplexný SERVIS 360°.
 

 

Príďte pracovať k nám a nájdete prácu, ktorá Vás bude baviť deň čo deň!

Aktuálne hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu:

 SERVICE DEPOT MANAGER  – Prešov

 

Úlohy a zodpovednosti:

  • Rozvoj, riadenie a zodpovednosť za nastavené prevádzkové procesy pobočky
  • Správa a dohľad nad údržbou nájomnej flotily a vybavenia pobočky, koordinácia pohybu modulov, ich inventarizácia a evidencia
  • Dohľad a kontrola dodržiavania stanovených termínov prác, prípravou jednotiek a montáží
  • Kalkulácia nákladov na prípravu a repas modulov
  • Plánovanie, nákup, riadenie zásob a optimalizácia nákladov, efektivity práce a využitia zdrojov pobočky
  • Koordinácia, servisných a montážnych pracovníkov a kontrola činností subdodávateľov
  • Implementácia iniciatív BOZP a štandardov spoločnosti, zaistenie a dohľad nad dodržiavaním pravidiel BOZP
  • Pravideľná komunikácia a podpora všetkým tímom pobočky SK (obchod, administratíva, operatíva)
  • Pravidelná komunikácia so zákazníkom pri servisných a montážnych úkonoch
  • Vedenie a motivácia podriadených pracovníkov

Požadovaný profil:

  • Stredoškolské vzdelanie, ideálne v technickom/stavebnom odbore
  • Skúsenosti na podobnej pozícii výhodou
  • Výborné organizačné schopnosti
  • Flexibilita
  • Logické myslenie a proaktívny prístup k riešeniu problémov
  • Pozitívna a komunikatívna osobnosť
  • Skúsenosti s vedením a motivovaním tímu
  • Znalosť balíka MS Office
  • Orientácia v oblasti BOZP je výhodou

Nabízíme:

  • Stabilné zamestnanie v silnej nadnárodnej spoločnosti
  • Príjemné a dynamické pracovné prostredie
  • Motivujúce mesačné finančné ohodnotenie, bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
  • Nadštandardný systém zamestnaneckých výhod: 5 týždňov dovolenky, príspevok na stravu vo výške 4€/deň, finančné príspevky za odpracovaný čas od prvého roku v spoločnosti, ročná valorizácia mzdy, zvýhodnené telefonovanie pre celú rodinu, teambuildingové aktivity
  • nepretržitá odborná asistenčná služba pre zamestnancov a rodinu (financie, právo, psychológia a zdravý životný štýl)
  • Príležitosti na osobný a profesionálny rozvoj
  • Práca na zaujímavých projektoch
  • Predpokladaný dátum nástupu: ihneď alebo podľa dohody
  • Pracovný pomer na 1 rok s možnosťou predĺženia

 

V prípade záujmu pošlite svoj životopis v slovenskom jazyku.

 

Kontaktná osoba pre uchádzačov o voľné pracovné miesta:
Petra Novotná - HR Manager CZ/SK
email: recruitment.cz@algeco.com
tel: (+420) 572 809 009
mobil: (+420) 739 324 263
fax: (+420) 572 520 860

 

V spoločnosti ALGECO rešpektujeme a ceníme si rozmanitosť a záleží nám na našich ľuďoch, zákazníkoch a planéte. Rozvíjame prostredie, v ktorom sa oceňuje rozmanitosť, procesy sú nastavené spravodlivo a každý má pocit spolupatričnosti. Zaviazali sme sa vybudovať firemnú kultúru, ktorá spája to najlepšie z našich ľudí a ich jedinečné zručnosti, skúsenosti a schopnosti. Vytvárame prostredie, v ktorom sa ľudia môžu rozvíjať a rozkvitať.
 

Keď sa pripojíte k tímu ALGECO, budete môcť uplatniť a rozvíjať svoje znalosti a zručnosti a budete plnohodnotnou súčasťou tímu, ktorý zohráva dôležitú úlohu pri inováciách a budovaní lepšej budúcnosti a zároveň vytvára hodnoty pre našich zákazníkov, zamestnancov, spoločnosť a planétu.

Máte projekt alebo sa chcete dozvedieť viac o našich riešeniach?

Naši odborníci Vám sú k dispozícii od pondelka do piatka, vždy od 8:00 - 17.00 hod.
 

Zavoláme Vám späť

Náš SERVIS 360°

Vybavenie - balíčky


  • Nábytok
  • Kuchynky
  • Sanitárne doplnky

Technika - balíčky


  • Siete
  • Komunikácia
  • Klimatizačná technika

Bezpečnosť - balíčky


  • Požiarna bezpečnosť
  • Bezpečnostná technika
  • Poistenie
  • Údržba