LOGISTIK – Trnava - Modranka

ALGECO s.r.o. Česká republika a Slovenská republika ako súčasť skupiny Modulaire Group, je lídrom v európskych modulárnych službách a infraštruktúre. Vytvárame inteligentné priestory, kde môžu ľudia žiť, pracovať a učiť sa. Pôsobíme v 25 krajinách a máme približne 259 000 modulárnych jednotiek a prenosných skladových priestorov, ďalej 3 400 dočasných ubytovacích jednotiek.
Spoločnosť ALGECO je spoľahlivým dodávateľom modulárnych stavieb a zodpovedným partnerom stoviek spokojných zákazníkov. Mimo obytné kontajnery, stavebné bunky a skladové kontajnery dodávame aj kompletné modulárne stavby firemných či školských zariadení. Kancelárske a skladové priestorové riešenie, vybavenie staveniska a kompletný servis pre eventy. Neoddeliteľnou súčasťou nášho portfólia je tiež komplexný SERVIS 360°.

ALGECO s.r.o., spoľahlivý dodávateľ modulárnych stavebných systémov, prijme kolegu/kolegyňu na pozíciu LOGISTIK - Trnava - Modranka. Pracovná ponuka sa vzťahuje na zástup počas MD.

 

Aké úlohy Vám zveríme:

  • efektívne logistické plánovanie všetkých prepráv a dodávok zákazníkom v rámci CZ/SK
  • zodpovednosť za komplexnú koordináciu dopravných procesov od dennej operatívy po priebežnú kontrolu a dodržiavanie nastaveného plánu
  • evidencia nákladových a výnosových plánov v rámci mesiacov/roku
  • vyjednávanie zmluvných cien doprav/preprav s dodávateľmi
  • komunikácia s dodávateľmi a zákazníkmi
  • koordinácia a zodpovednosť za proces trvalého zlepšovania vo zverenej oblasti
  • práca v systéme Navision
  • konzultácie s projektovým a obchodným tímom
  • objednávanie a koordinovanie dopravy a montáže (vnútroštátna + medzinárodná v prípade potreby) - vedenie dopravného plánu
  • príprava a prehľad výnosov a nákladov v oblasti dopravy 
  • spracovanie dodávateľských faktúr a tvorba dohadov za montáž a prepravu 
  • participácia na mesačnej uzávierke pre dodané a vyexpedované kontrakty 
  • kontrola fakturovaných zmlúv za daný mesiac
  • e-mailová a telefonická komunikácia so zákazníkmi 
  • spracovávanie reklamačných protokolov, dodacích listov (Excel), CMR dokumentov a preberacích protokolov
  • naskladňovanie, vyskladňovanie a prevody kontajnerov v internom systéme (Navision)
  • vytváranie dodacích listov podľa skutočnosti vyexpedovaných a vrátených modulov (Navision)
  • spracovávanie podkladov vrátených a expedovaných modulov z ostatných pobočiek na Slovensku

Čo by ste mal/a vedieť, ovládať:

  • SŠ/VŠ vzdelanie zodpovedajúce zameraniu
  • jazykové znalosti - Anglický jazyk - stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - mierne pokročilý (B1)
  • Microsoft Office - pokročilý
  • vodičský preukaz A, B
  • dobré organizačné a komunikačné schopnosti
  • aktívny a zodpovedný prístup k práci
  • samostatnosť a spoľahlivosť
  • dôslednosť pri plnení pracovných úloh 
  • flexibilita

Môžete sa tešiť na:

  • stabilné zamestnanie v prostredí silnej nadnárodnej spoločnosti
  • príjemné a dynamické pracovné prostredie, priateľský kolektív
  • motivujúce mesačné finančné ohodnotenie, kvartálne finančné bonusy podľa dosahovaných výsledkov · nadštandardný systém zamestnaneckých benefitov: 5 týždňov dovolenky, príspevok na stravovanie, finančné príspevky za odpracované roky, teambuildingové aktivity, · odborné poradenstvo v oblasti zdravia, financií, práva ai.
  • možnosť osobného i profesijného rozvoja
  • prácu na zaujímavých projektoch, pre úspešných zamestnancov možnosť kariérneho rastu

 

V spoločnosti ALGECO rešpektujeme a oceňujeme rozmanitosť, sme nadšení pre našich ľudí, zákazníkov a planétu. Rozvíjame prostredie, kde je rozmanitosť oceňovaná, procesy sú nastavené spravodlivo a každý cíti pocit spolupatričnosti. Zaviazali sme sa vybudovať firemnú kultúru, ktorá spája to najlepšie z našich ľudí a ich jedinečných schopností, skúseností a zručností. Tvoríme prostredie, kde sa ľudia môžu rozvíjať a prekvitať.

Ak sa pripojíte k tímu ALGECO, budete môcť uplatňovať a rozvíjať svoje vedomosti a zručnosti, budete plnohodnotnou súčasťou tímu, ktorý má dôležitú úlohu v inovácii a budovaní lepšej budúcnosti a zároveň tvorí hodnoty pre našich zákazníkov, zamestnancov, spoločnosť a planétu.

 

Nástup ihneď alebo na základe dohody.

Kontaktná osoba pre záujemcov o voľné pozície:
Petra Novotná - HR Manager CZ/SK
email: recruitment.cz@algeco.com
tel: (+420) 572 809 009
mobil: (+420) 739 324 263
fax: (+420) 572 520 860

 

Máte projekt alebo sa chcete dozvedieť viac o našich riešeniach?

Naši odborníci Vám sú k dispozícii od pondelka do piatka, vždy od 8:00 - 17.00 hod.
 

Zavoláme Vám späť

Náš SERVIS 360°

Vybavenie - balíčky


  • Nábytok
  • Kuchynky
  • Sanitárne doplnky

Technika - balíčky


  • Siete
  • Komunikácia
  • Klimatizačná technika

Bezpečnosť - balíčky


  • Požiarna bezpečnosť
  • Bezpečnostná technika
  • Poistenie
  • Údržba