ALGECO is the leader in modular construction solutions in Europe. Including innovative concept “360 Service” with equipment and additional services. We provide the modular solutions for a wide variety of business needs, including building sites, industrial facilities, public sectors, stores, offices, commercial events and storage. Our modular constructions guarantee fast assembly, modern design, comfort and security. ALGECO Group operates worldwide. In Czech Republic work as Algeco with a local headquarter in Spytihněv.
____________________________________________________________________________________________________
At Algeco, we respect and value differences and are passionate about our people, our customers and the planet. We nurture an environment where all differences are valued, practices are equitable and everyone experiences a sense of belonging. We are committed to building a culture that brings together the very best of our people and their unique skills, experiences, abilities and where they can flourish.
In joining the team of Algeco, you will be able to apply and develop your skills and knowledge as part of a collaborative team that is helping to innovate and play a part in building a better future and creating value for our customers, our people, society and the planet.
ALGECO s.r.o. prijme kolegu/kolegyňu na pozíciu:
HSE MANAGER CZ/SK - Praha/Spytihněv/Trnava SK
ALGECO s.r.o. Česká republika a Slovenská republika ako súčasť skupiny Modulaire Group, je lídrom v oblasti európskych modulárnych služieb a infraštruktúry. Vytvárame inteligentné priestory, v ktorých môžu ľudia žiť, pracovať a učiť sa. Pôsobíme v 25 krajinách a máme približne 259 000 modulárnych jednotiek a prenosných skladovacích priestorov, ako aj 3 400 dočasných ubytovacích jednotiek.
Spoločnosť ALGECO je spoľahlivým dodávateľom modulárnych stavieb a zodpovedným partnerom stoviek spokojných zákazníkov. Okrem obytných kontajnerov, stavebných buniek a skladovacích kontajnerov dodávame aj kompletné modulárne budovy pre firemné alebo školské zariadenia. Riešenia kancelárskych a skladových priestorov, vybavenie staveniska a kompletný servis pre podujatia. Neoddeliteľnou súčasťou nášho portfólia je aj komplexný SERVIS 360°.
Úlohy a zodpovednosti:
- Podpora vedenia spoločnosti pri definovaní úloh a zodpovedností v oblasti bezpečnosti práce
- Určovanie priorít a presadzovanie štandardov HSE v celej spoločnosti
- Cielené zlepšovanie kľúčových činností pobočiek
- Návrhy, riadenie a kontrola procesov v oblasti prevencie rizík.
- Rozvoj podmienok a firemnej kultúry na dosiahnutie nulovej nehodovosti
- Komunikácia s HSE komunitou organizácie
- V spolupráci s prevádzkovými tímami, HSE a HR určovať priority a nové iniciatívy na zlepšenie bezpečnosti, kvality, efektívnosti a prevádzkových nákladov
- Monitorovanie, hodnotenie a aktualizácia systému bezpečnosti a ochrany životného prostredia
- Zabezpečenie súladu právnych predpisov v oblasti BOZP so stratégiou spoločnosti
- Podpora prevádzkových a obchodných tímov v otázkach BOZP
- Vykonávanie interných auditov v oblasti bezpečnosti práce
Požadovaný profil:
- SŠ/VŠ vzdelanie
- Skúsenosti v oblasti riadenia BOZP min. 2 roky
- Znalosť metodiky a nástrojov BOZP/Lean/Operativného riadenia
- Aktívna znalosť anglického jazyka
- Preukázateľné skúsenosti so zapájaním a motivovaním pracovných tímov do neustalého zlepšovania
- Schopnosť koordinovať procesy v rámci organizačných jednotiek CZ/SK
- Komunikatívna osobnosť a presvedčivý prejav
- Dialógové a koučovacie zručnosti
- Ochota rozvíjať sa a učiť sa
Nabízíme:
- Stabilné zamestnanie v silnej nadnárodnej spoločnosti
- Príjemné a dynamické pracovné prostredie
- Zdieľanie Best-practises v rámci celej spoločnosti
- Priebežné vzdelávanie a prístup k najnovším trendom v oblasti riadenia prevencie rizík
- Motivujúce mesačné finančné odmeňovanie, štvrťročné finančné bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Pravidelná valorizacia mzdy
- Nadštandardný systém zamestnaneckých výhod: 5 týždňov dovolenky, príspevok na stravovanie 100 Kč/deň a čerstvé ovocie každý týždeň na pracovisku, finančné príspevky za odpracovaný čas od 1. roku v spoločnosti, príspevky pri významných životných udalostiach v živote zamestnanca, zvýhodnené telefonovanie pre celú rodinu, teambuildingové aktivity atď.
- Nepretržitá odborná asistenčná služba ELA pre zamestnancov a rodinu (financie, právo, psychológia a zdravý životný štýl, mediačné služby atď.)
- Možnosť na osobný a profesný rozvoj
- Práca na zaujímavých projektoch
- Predpokladaný dátum nástupu: ihneď alebo po dohode.
- Pracovný pomer na 1 rok s možnosťou predĺženia na dobu neurčitú.
V prípade záujmu pošlite svoj životopis v slovenskom a anglickom jazyku.
Kontaktná osoba pre uchádzačov o voľné pracovné miesta:
Petra Novotná - HR Manager CZ/SK
email: recruitment.cz@algeco.com
tel: (+420) 572 809 009
mobil: (+420) 739 324 263
fax: (+420) 572 520 860
V spoločnosti ALGECO rešpektujeme a ceníme si rozmanitosť a záleží nám na našich ľuďoch, zákazníkoch a planéte. Rozvíjame prostredie, v ktorom sa oceňuje rozmanitosť, procesy sú nastavené spravodlivo a každý má pocit spolupatričnosti. Zaviazali sme sa vybudovať firemnú kultúru, ktorá spája to najlepšie z našich ľudí a ich jedinečné zručnosti, skúsenosti a schopnosti. Vytvárame prostredie, v ktorom sa ľudia môžu rozvíjať a rozkvitať.
Keď sa pripojíte k tímu ALGECO, budete môcť uplatniť a rozvíjať svoje znalosti a zručnosti a budete plnohodnotnou súčasťou tímu, ktorý zohráva dôležitú úlohu pri inováciách a budovaní lepšej budúcnosti a zároveň vytvára hodnoty pre našich zákazníkov, zamestnancov, spoločnosť a planétu.